DARMOWA DOSTAWA OD 500 ZŁ

Zimowa kurtka softshell ENGELBERT STRAUSS e.s.vision

Od: 619.99 

Otrzymasz 528 Punktów.

Zimowa kurtka softshell ENGELBERT STRAUSS e.s.vision

  • wodoodporna, wiatroszczelna i oddychająca dzięki mebranie dryplexx®
  • ekstremalna izolacja cieplna dzięki podszewce ISOFILL® 300
  • 2 kieszenie wsuwane i jedna kieszeń wewnętrzna na piersi, każda zapinana na zamek błyskawiczny
  • kieszeń na rękawie z przegródkami na długopisy
  • 2 kieszenie wewnętrzne, w tym jedna z zamkiem błyskawicznym
  • szerokie ściągacze na dole i na mankietach z elastycznymi wstawkami z dzianiny
  • odpinany, regulowany kaptur z krótkim daszkiem, z możliwością przymocowania z przodu
  • subtelne odblaski
  • Materiał: 100 % poliester (ok. 335 g/m2),
    podszewka i ocieplenie 100% poliester.
    Temperatura prania: 40°C.

 

ISOFILL® 300
Ciepło i lekkość – połączenie miękkiej podszewki z bardzo cienką warstwą ocieplającą zapewnia doskonałą izolację termiczną i wysoką oddychalność. Bardzo lekka i wygodna podszewka ISOFILL® zapewnia ciepło bez nadmiernego zwiększania objętości.
dryplexx® softshell
oddychające – wiatroszczelne – wodoodporne
Kurtki softshellowe to kompromis pomiędzy kurtkami polarowymi a hardshellowymi. Kurtki softshellowe są znacznie bardziej wiatroszczelne (i tym samym cieplejsze) od kurtek polarowych. W odróżnieniu od kurtek hardshellowych nie są wprawdzie w 100% wodoszczelne, ale za to (i to jest ich decydująca zaleta) cechują się wielokrotnie wyższą oddychalnością! Kurtki softshellowe są niezwykle lekkie i sprawdzają się nawet w najtrudniejszych warunkach.

Informacje dodatkowe

Rozmiar

, , ,

Reklamacja – najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 1 rok od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w BHP Sprinters możesz oddać do reklamacji w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu.

 

2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Sklep BHPSprinters, ul.Koziołka 19, 47-303 Krapkowice

 

3. Jak wygląda proces reklamacji?

Reklamacje złożysz przez formularz, który znajdziesz tutaj.

 

4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.

 

5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.

 

6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.

 

7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.

OCENY UŻYTKOWNIKÓW