DARMOWA DOSTAWA OD 500 ZŁ

Hełm ochronny z wizjerką PORTWEST PW55

74.99 

Otrzymasz 61 Punktów.

HEŁM ROBOCZY PORTWEST ENDURANCE PRW-PW55 Z WIZJERKĄ REGULACJA POKRĘTŁEM Z ABS 

Hełm z wentylacją posiada bardzo wygodną, sześciopunktową, tekstylną więźbę oraz system płynnej regulacji obwodu przy pomocy pokrętła umieszczonego z tyłu. Skorupa wykonana z ABS. W zestawie znajduje się napotnik, pasek podbródkowy oraz wizjerka o symbolu PW56. Istnieje możliwość dokupienia elementów zapasowych.

Oferujemy pełna gamę środków ochrony głowy linii PW zapewniającą bezpieczeństwo w trakcie pracy w różnych branżach i warunkach. Nasze produkty posiadają niezbędne certyfikaty i zostały w sposób szczegółowy opisane w katalogu. Można do nich dopasować liczne akcesoria.

Środki ochrony głowy Portwest oferują najwyższy poziom wykonania i zgodności z odpowiednimi normami. Są lekkie, wygodne i przyjazne dla użytkownika. Naszą misją jest zapewnienie długookresowego pełnego bezpieczeństwa pracownika przez cały czas pracy.

 

 

MATERIAŁY:

ABS

Poliwęglan

 

CECHY:

Wentylacja pozwala na swobodny przepływ powietrza pod skorupą

Odkształcenie boczne

Sześciopunktowa więźba tekstylna

Łatwe dopasowanie pokrętłem

Pasek podbródkowy w komplecie

Zawiera wizjerkę

Pasuje do ochronników słuchu PW47 oraz PS47

NORMY:

EN 166 (1 FT)

ANSI/ISEA Z89.1 TYPE I (Class C)

EN 397 (-30°C/+50°C, LD

Informacje dodatkowe

Kolor

, , , ,

Reklamacja – najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 1 rok od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w BHP Sprinters możesz oddać do reklamacji w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu.

 

2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Sklep BHPSprinters, ul.Koziołka 19, 47-303 Krapkowice

 

3. Jak wygląda proces reklamacji?

Reklamacje złożysz przez formularz, który znajdziesz tutaj.

 

4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.

 

5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.

 

6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.

 

7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.

OCENY UŻYTKOWNIKÓW