Ta ocieplana kurtka trudnopalna i antystatyczna jest idealna dla potrzeb przemysłu petrochemicznego i gazownictwa. Została wykonana z takiego samego materiału zewnętrznego jak kombinezon FR50. Dodatkowo posiada warstwę izolacyjną i bawełnianą podszewkę trudnopalną. Na kurtce naszyto taśmy ostrzegawcze. Dwukierunkowy zamek główny z mosiądzu oraz dwie kieszenie na klatce piersiowej z zamkami z mosiądzu oferują dodatkowe korzyści. Kurtka posiada wewnętrzną regulację na wysokości pasa. Dodatkowym atutem jest kaptur dopinany na zamek mosiężny.
Cechy
· CE KAT. III
· Gwarantowana trudnopalność przez cały okres uzytkowania
· Ochrona przed ciepłem promieniującym, konwekcyjnym i kontaktowym
· Ochrona spawalnicza klasy 2
· Antystatyczny
· Trudnopalna podszewka bawełniana podwyższa ocieplenie i komfort użytkowania
· Trudnopalna taśma ostrzegawcza klasy Premium
Materiał wierzchni :
Bizflame Plus 350g
Materiał podszewki :
100% Bawełna, wykończenie trudnopalne 170g
Wypełnienie :
Wypełnienie 100% trudnopalny Poliester 150g
Normy
· EN ISO 11612 A1+A2 B1, C1, E2, F1
· EN 1149 -5
· EN 342 0.321 (M².K/W), 2, X
· EN ISO 11611 Class 2 A1+A2
|
|
|
|
|
|
|
Reklamacja – najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w BHP Sprinters możesz oddać do reklamacji w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Sklep BHPSprinters, ul.Koziołka 19, 47-303 Krapkowice
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Reklamacje złożysz przez formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
UL.KOZIELSKA 67
47-224 KĘDZIERZYN-KOŹLE
PN-PT 9.00- 17.00
SOBOTA 9.00-14.00
UL.KOZIOŁKA 19
47-303 KRAPKOWICE
PN-PT 8.00- 17.00
SOBOTA 9.00-14.00