DARMOWA DOSTAWA OD 500 ZŁ

OKAZJE TYGODNIA

Spodnie do pasa BRIXTON z odpinanymi nogawkami białe

145.00 

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 118 punktów o wartości 5 zł

Spodnie robocze z serii BRIXTON model PRACTICAL

Cechy produktu :

  • spodnie 2w1
  • odpinana nogawka na zamek błyskawiczny (spodnie + spodenki)
  • świetny krój, mocny materiał, ciekawy fason i wzornictwo
  • gramatura 260 g/m2
  • możliwość regulacji w pasie dzięki gumce,
  • spodnie dodatkowo posiadają szlufki na pasek,
  • kieszeń na zamek
  • dwie kieszenie w tylnej części spodni,
  • przestrzenne kieszenie,
  • dwie kieszenie boczne,
  • wzmocnione kieszenie boczne,
  • kieszeń na komórkę,
  • dwie kieszenie na długopisy,
  • kieszeń na dokumenty,
  • kieszeń na miarkę „metrówkę”,
  • szlufka na młotek,
  • ergonomiczna kieszeń na nakolanniki wykonana z OXFORDU,
  • wzmocnienie z tyłu w miejscu narażonym na przetarcie,
  • wstawki kolorystyczne,
  • podwójne i potrójne szwy, szyte mocną nicią,
  • wykonane z wysokiej jakości materiału, który zapewnia po wielokrotnym praniu stabilność kolorów i rozmiarów
  • duża ilość ryglówek w miejscach szczególnie narażonych na rozprucie
  • spodnie chronią podczas pracy, zapewniają przy tym dużą wygodę
  • zgodne z normą: EN 13688

Informacje dodatkowe

Rozmiar

, , , , , ,

Kolor

, ,

Reklamacja – najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 1 rok od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w BHP Sprinters możesz oddać do reklamacji w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu.

 

2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Sklep BHPSprinters, ul.Koziołka 19, 47-303 Krapkowice

 

3. Jak wygląda proces reklamacji?

Reklamacje złożysz przez formularz, który znajdziesz tutaj.

 

4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.

 

5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.

 

6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.

 

7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.

OCENY UŻYTKOWNIKÓW