DARMOWA DOSTAWA OD 500 ZŁ

Okulary ochronne FALON TECH

15.99 

In stock

Kup ten produkt teraz i otrzymaj 13 Punktów!

Okulary ochronne, przezroczyste

Ramiona w kształcie 'łopatek’ zapewniają stabilność.

Uniwersalny kształt nakładek na nos dopasowany dla każdego.

Szerokie łączenie szkieł i ramion zapewniające szczelną ochronę.

Powłoka chroniąca przed zarysowaniem.

Okulary ochronne z powierzchnią zapobiegająca parowaniu. Posiadają ergonomiczny kształt.

 

  • Klasa optyczna 1
  • Posiadają regulację w długości ramion
  • Osłonki boczne
  • Na końcu ramion małe otwory, do których można doczepić np. sznureczek, dzięki czemu można zawiesić okulary na szyi
  • Przeznaczone do ochrony oczu przed odpryskami ciał stałych występujących podczas ręcznej i maszynowej obróbki metali, drewna, tworzyw sztucznych, materiałów ceramicznych, pozyskiwania kopalin itp.
  • Bardzo lekkie
  • Zapewniają ochronę przed małymi odpryskami ciał stałych o energii uderzeni do 45 m/s (F)
  • Spełniają wymagania normy EN166
  • Okulary posiadają certyfikat zgodności CE II kategorii ochrony

UWAGA!

Środki ochrony osobistej, środki antywirusowe takie jak maseczki ochronne, rękawiczki, kombinezony, okulary, gogle, przyłbice ochronne a także środki do dezynfekcji rąk i powierzchni w związku z zagrożeniem epidemicznym NIE PODLEGAJĄ WYMIANIE ANI ZWROTOWI DO ODWOŁANIA.  PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZAKUPY.

Additional information

Reklamacja – najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 1 rok od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w BHP Sprinters możesz oddać do reklamacji w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu.

 

2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Sklep BHPSprinters, ul.Koziołka 19, 47-303 Krapkowice

 

3. Jak wygląda proces reklamacji?

Reklamacje złożysz przez formularz, który znajdziesz tutaj.

 

4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.

 

5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.

 

6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.

 

7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.

OCENY UŻYTKOWNIKÓW