W obuwiu zastosowano antyzmęczeniowy system amortyzacji 3D dzięki któremu użytkownik uzyskuje chodzenie bez skutków zmęczenia
Wewnątrz stwarzająca idealny komfort dla stóp wyściółka AKTIV-X
Wyściółka ta powoduje regulację wilgotności wewnątrz obuwia oraz dba o jego suche wnętrze i jest niefarbująca, przyjemna dla skóry i wytrzymała na ścieranie oraz gwarantuje użytkownikom obuwia jego wysoka oddychalność
Wyściółka spełnia OEKO-TEX Standard 100 gwarantujący użycie najwyższej jakości materiałów pozbawionych jakiegokolwiek negatywnego wpływu na użytkownika
Dla zabezpieczenia palców przed zgnieceniem zastosowaną aluminiowy podnosek ochronny ze wzmocnioną włóknem węglowym ochroną palców
Ochrona stóp przed przebiciem od spodu zapewniona został dzięki niemetalicznej wkładki antyprzebiciowej XP
Podeszwy wykonane z dwuwarstwowego poliuretanu o zróżnicowanych gęstościach wykonane zostały w technologii MPU INNOFLEX System
Podeszwy są w pełni antypoślizgowe [SRC], odporne na działania węglowodorów (benzyn i olejów) oraz antystatyczne
W obuwiu zastosowano koncepcję ESD
Półbuty spełniają normę EN ISO 20345 S3 ESD SRC
Reklamacja – najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w BHP Sprinters możesz oddać do reklamacji w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Sklep BHPSprinters, ul.Koziołka 19, 47-303 Krapkowice
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Reklamacje złożysz przez formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
UL.KOZIELSKA 67
47-224 KĘDZIERZYN-KOŹLE
PN-PT 9.00- 17.00
SOBOTA 9.00-14.00
UL.KOZIOŁKA 19
47-303 KRAPKOWICE
PN-PT 8.00- 17.00
SOBOTA 9.00-14.00