DARMOWA DOSTAWA OD 500 ZŁ

Półbuty robocze ATLAS FLASH 5405 XP S3 SRC ESD

483.99 

Otrzymasz 393 Punktów.

W obuwiu zastosowano antyzmęczeniowy system amortyzacji 3D dzięki któremu użytkownik uzyskuje chodzenie bez skutków zmęczenia

Wewnątrz stwarzająca idealny komfort dla stóp wyściółka AKTIV-X

Wyściółka ta powoduje regulację wilgotności wewnątrz obuwia oraz dba o jego suche wnętrze i jest niefarbująca, przyjemna dla skóry i wytrzymała na ścieranie oraz gwarantuje użytkownikom obuwia jego wysoka oddychalność

Wyściółka spełnia OEKO-TEX  Standard 100 gwarantujący użycie najwyższej jakości materiałów pozbawionych jakiegokolwiek negatywnego wpływu na użytkownika

Dla zabezpieczenia palców przed zgnieceniem zastosowaną aluminiowy podnosek ochronny ze wzmocnioną włóknem węglowym ochroną palców

Ochrona stóp przed przebiciem od spodu zapewniona został dzięki niemetalicznej wkładki antyprzebiciowej XP

Podeszwy wykonane z dwuwarstwowego poliuretanu o zróżnicowanych gęstościach wykonane zostały w technologii MPU INNOFLEX System

Podeszwy są w pełni antypoślizgowe [SRC], odporne na działania węglowodorów (benzyn i olejów) oraz antystatyczne

W obuwiu zastosowano koncepcję ESD

Półbuty spełniają normę EN ISO 20345 S3 ESD SRC

UWAGA!

Rozmiary które mamy dostępne na magazynie,

wysyłamy w ciągu 24h, natomiast towary,

 które dostępne są w magazynie producenta

wysyłamy w ciągu 7 dni roboczych.

Additional information

Rozmiar

, , , , , , ,

Reklamacja – najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 1 rok od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w BHP Sprinters możesz oddać do reklamacji w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu.

 

2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Sklep BHPSprinters, ul.Koziołka 19, 47-303 Krapkowice

 

3. Jak wygląda proces reklamacji?

Reklamacje złożysz przez formularz, który znajdziesz tutaj.

 

4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.

 

5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.

 

6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.

 

7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.

OCENY UŻYTKOWNIKÓW